

ABŞ-də yeni qaydalar gəmiçilik maliyyəsini dəyişməyə məcbur edir
ABŞ administrasiyasının 14 oktyabrdan qüvvəyə minəcək yeni qaydaları dünya gəmiçilik şirkətlərini Çinə bağlı maliyyə mənbələrindən imtina etməyə vadar edir.
“Seanews.az” xəbər verir ki, qaydalara əsasən, Çinə məxsus gəmilər ABŞ limanlarına daxil olduqda yüksək rüsum ödəyəcəklər. Rüsumlar ilkin olaraq hər xalis ton üçün 50 dollar, 2027-ci ilin aprelindən isə hər xalis ton üçün 140 dollar təşkil edəcək. Beləliklə, 20 min xalis tonluq konteyner gəmisi bir ziyarət üçün təxminən 1 milyon dollar, daha sonra isə 2,8 milyon dollar ödəyəcək. Çox iri xam neft tankeri (VLCC, çox iri xam neft daşıyıcısı) üçün bu məbləğ ilk mərhələdə 5 milyon, daha sonra isə 14 milyon dollara çatacaq.
Hazırda dünya üzrə gəmiçilik şirkətlərinin Çindən götürdüyü lizinq maliyyəsinin həcmi 100 milyard dollardır ki, bu da sektorun ümumi 600 milyard dollarlıq maliyyələşməsinin 15 faizindən çoxunu təşkil edir.
Nyu-Yorkda yerləşən “Cavalier Shipping” şirkətinin təsisçisi Ceyms Laytbourn bildirib ki, yeni qaydalar bazarda ciddi dəyişiklik yaradıb və bəzi gəmi sahibləri Çin lizinq müqavilələrini vaxtından əvvəl yenidən maliyyələşdirməyə başlayıblar.
Yunanıstanın “Okeanis Eco Tankers” şirkəti bu il üç VLCC gəmisinin Çinlə bağlı lizinq müqaviləsini 195 milyon dollarlıq qeyri-Çin bank krediti ilə əvəz edib. Şirkətin maliyyə direktoru İraklis Sbarounis qeyd edib ki, bu addım kapital strukturunu gücləndirəcək və “geosiyasi risklərə qarşı dayanıqlığı artıracaq”.