

Dünya Gəmiçilik Şurası yükdaşımalarda təhlükələri aradan qaldırmaq məqsədilə yeni təşəbbüs üzərində işləyir
Dünya Gəmiçilik Şurası (WSC) yaxın həftələrdə yanlış bəyan edilən və düzgün etiketlənməyən, həmçinin qeyri-peşəkar şəkildə yığılan konteynerlərin yaratdığı təhlükələri aradan qaldırmaq məqsədilə yeni təşəbbüs həyata keçirməyə hazırlaşır.
"Seanews.az" xəbər verir ki, bu addım Beynəlxalq Dənizçilik Təşkilatına (IMO) təqdim edilən son hesabatda yük qüsurlarının artması ilə bağlı rəqəmlərdən sonra atılır.
WSC-nin son hesabatına əsasən, yük qüsurlarında illik artım müşahidə olunur və son beş ildə bu göstərici demək olar ki, iki dəfə yüksəlib. Hesabat cəmi yeddi ölkədən toplanmış məlumatlara əsaslanır.
"TT Club"-un itkilərin qarşısının alınması üzrə məsləhətçisi Peregrin Storrs-Fox bildirib ki, yeni sistem Hapag-Lloyd-un “Cargo Patrol” konsepsiyasına bənzəyəcək. Sistem potensial riskli konteynerləri müəyyən edərək gəmi operatorlarına xəbərdarlıq edəcək.
“WSC bir sıra gəmiçilik şirkətlərinin razılığı və əməkdaşlığı ilə yaxın zamanda proqramı istifadəyə verəcək,” – deyə Storrs-Fox bildirib. Onun sözlərinə görə, proqramda iştirak şirkətlər üçün könüllü olacaq.
Yeni proqram üçün proqram təminatı ABŞ-nin Milli Yük Bürosu (NCB) tərəfindən hazırlanıb. Gəmiçilik şirkətləri sistemə qoşularaq proqramdan istifadə edəcəklər. Şirkətlər şübhəli konteynerlərin siyahısını tərtib etməli və tədbirlər görməlidirlər. NCB sistemi isə süni intellekt və maşın öyrənməsi vasitəsilə hansı konteynerlərin yoxlanılmalı olduğunu müəyyənləşdirəcək.
Zəruri yoxlamalar liman dövlətlərinin səlahiyyətində olacaq.
2019-cu ildən bəri yoxlanılan konteynerlərdə qüsurların sayı artaraq 2024-cü ildə 11,39 faizə çatıb. Bu, beş il əvvəlki 6,54 faiz göstəricisindən demək olar ki, iki dəfə çoxdur. Yeddi yurisdiksiya tərəfindən 77,600-dən çox konteyner yoxlanılıb və onların 8,850-də qüsur aşkarlanıb.
WSC prezidenti və icraçı direktoru Co Kramek isə deyib: “Məlumatlar açıq şəkildə göstərir ki, yük təhlükəsizliyində boşluqlar hələ də çox geniş yayılıb.”
Kramek həmçinin əlavə edib ki, hazırda cəmi yeddi ölkənin hesabat təqdim etməsi fonunda digər dövlətlərin də məlumat paylaşması qlobal mənzərəni gücləndirəcək və gəmiçiliyin təhlükəsizliyinə mühüm töhfə verəcək.
“Dəqiq hesabatlıq, daha yaxşı nəzarət, aydın standartlar və praktiki göstərişləri birləşdirərək biz riskləri azalda, insanların, yüklərin və dəniz mühitinin təhlükəsizliyini təmin edə bilərik,” – deyə Kramek vurğulayıb.