Gəmiçilik sahəsində baş verən ən son hadisələrdən anında xəbərdar olmaq üçün bizi izləyin

OK

X

  • Bakı, 2022-11-27,
Seanews
Heyder Eliyev

“A-FSRB” barjının tikintisi quruda infrastrukturun qurulmasından daha səmərəlidir

“NYK Line” gəmiçilik şirkəti gəmi inşaatçıları “Nihon Shipyard” (“NSY”) və “IHI Corporation” (“IHI”) və “ClassNK” təsnifat cəmiyyəti üzən ammonyak saxlama və qazlaşdırma barjının (“A-FSRB”) yaradılması və onun inkişafı üçün birgə tədqiqat və mühəndislik işlərinin aparılması haqqında saziş imzalayıblar.

Seanews.az”-ın məlumatına görə, layihə tərəfdaşları güman edirlər ki, karbon qazı olmayan ammonyak qlobal istiləşmənin qarşısını almaq üçün gələcəkdə üstünlük verilən alternativ yanacağa çevriləcək. Amma, mövcud istilik elektrik stansiyalarında ammonyakdan istifadə müxtəlif problemlərin həllini, o cümlədən quruda yeni qurğuların, anbar çənlərinin tikintisi üçün torpaq sahəsinin ayrılmasını, həmçinin birinci mərhələdə əhəmiyyətli investisiyalara ehtiyacın ödənilməsini tələb edir.

“A-FSRB” maye formada gəmidə daşınan ammonyakı qəbul etmək və saxlamaq, lazım olduqda onu qızdırmaq və yenidən qazlaşdırmaq, sonra isə quruya boru kəmərinə göndərmək üçün nəzərdə tutulub. “A-FSRB”-nin üstünlükləri quruda saxlama çənləri və qazlaşdırma qurğularının tikintisi ilə müqayisədə daha qısa tikinti müddətləri və aşağı xərclərdir. “A-FSRB”-nin istifadəsinin ammonyak yanacağının udulmasını və onun yaşıl alternativ kimi paylanmasını sürətləndirəcəyi gözlənilir.

2020-ci il avqustun 6-da “NYK Line”, “Japan Marine United Corporation” (“NSY”-də 49% pay sahibi) və “ClassNK” kommersiya ammonyak qazı daşıyıcısının tikintisi üçün birgə R&D müqaviləsi imzalayıblar. Yeni müqavilə isə ammonyakla bağlı avadanlıqların istehsalı üzrə ixtisaslaşan “IHI” gəmiqayırma şirkətini birgə tədqiqatlara cəlb etmək üçün lazım idi.


© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır